Bazkari solasaldia: Family Office, finantzaketarako eta balioa sortzeko iturri

2024/03/13
CRAI Biblioteca de la Universidad de Deusto. Ramón Rubial, 1 – 48009 Bilbao

Martxoaren 13an, asteazkenean, jardunaldia egingo dugu Bilbon, “Family Office finantzaketarako eta balioa sortzeko iturri gisa”, Deloitterekin lankidetzan.

Family Offices ospetsuetako lider adituek erakunde horien barne-dinamikak eta enpresa-finantzaketaren panorama nola aldatzen ari diren kontatuko digute. Ekitaldi honek Family Offices direlakoek aurre egin beharreko erronkak eta aukerak ulertzeko balioko du, bai eta gorabidean dauden eta sendotuta dauden enpresetan inbertitzaile gisa duten funtsezko eginkizuna ulertzeko ere, bai eta Euskadiren garapen ekonomikoan duten sustraitze eta ekarpen garrantzitsua ulertzeko ere. Aztertuko dugu erakunde horiek nola balio duten bizi-kapitalaren iturri gisa, baina, era berean, komunitatearen eta eskualdeko kide izatearen zentzua sustatzen dute.

Programa:

Ongietorria: Antón Azlor, Deusto Business Alumniko presidentea.

Deloittek Family Office-en Espainiako perspektiben azterlana aurkeztu du, Begoña Segovia Deloitte Iparraldeko zerga-arloko bazkidearen eskutik.

Mahai-ingurua:

Juana Galíndez, Beraunberri talde inbertitzaileko kontseilari exekutiboa.

Rafael Canales, Onchena, S.L.ko kontseilari ordezkaria.

David Martínez – Stellum Food & Tech-eko bazkidea eta Deusto Business Alumniko Batzordeko kidea.

Moderatzailea: Javier Giral, Deloitte Iparraldeko bazkide zuzendaria.

Itxiera:

Antón Azlor, Deusto Business Alumniko presidentea.

15: 00etan Cocktail.

Izena emateko…