David Canoren hitzaldia: Ahora que el Área Euro sale de la recesión: ¿Son los emergentes el nuevo riesgo?

David Canoren hitzaldia:  Ahora que el Área Euro sale de la recesión: ¿Son los emergentes el nuevo riesgo?
2015/10/22
La Comercial . Hermanos Aguirre 2

Eurogunean, urte batzuetan atzeraldia izan da etengabeko kezka, merkatuetan, analisten artean, komunikabideetan eta iritzi publikoan, eta orain badirudi egonkortasun handiagoko garaiak datozela. Hala ere, gero eta mundu interkonektatu eta globalizatuago batean…

Arreta jarri behar dugu sortzen ari diren ekonomien egoeran? Nolako eragina izan dezakete ekonomia horien desorekek Euroguneko ekonomian?
Hitzaldian, gai horiei eta nazioarteko finantzekin lotutako beste gai garrantzitsu batzuei buruz hitz egingo dute.

David Cano Deusto Business Schooleko Finantza Zuzendaritzako Programa Exekutiboko irakaslea da. Finantza Ekonomiako doktorea eta Finantza Kuantitatiboetako masterra (EFA). Afinet Globalen bazkide-zuzendari nagusia eta Ondare Nagusien arduraduna. DBSko eta finantzetan espezializatutako Espainiako hainbat graduondoko ikastetxetako irakaslea ere bada (Finantza Aplikatuen Eskola, Pompeu Fabra Unibertsitatea, CaixaNova Negozio Eskola eta Oviedoko Unibertsitatea).

Izena emateko

Informazio gehiago