José Juan Ruiz (IDB) Banco Interamericanoko Chief Economistak hitzaldia emango du

2015/06/02
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Alumni ikasle ohien elkarteak José Juan Ruíz (IDB) Banco Interamericanoko Chief Economistaren hitzaldia antolatu du Madrilen: El Laberinto, Cómo América Latina y el Caribe puede navegar la economía global. Aurkezpen horretan, Ruizek ulertzen lagunduko digu zeintzuk diren munduko alde honek dituen aukerak eta arriskuak, eta zeri egin behar dion aurre sortutako zailtasunak gainditzeko, mendebaldeko ekonomia garrantzitsuenen krisi ondoko garaian.

IDBn leku pribilegiatua izateak eskaintzen dion ikuspegi zabalak aukera ematen dio sentsibilitate eta etorkizuneko ikuspegi bereziaz aztertzeko, etorkizun hurbilean agertzen diren baldintzei arrakastaz erantzuten lagun dezaketen funtsezko arloak, herrialde honetan azken urteotan lortutako alde sendoak kontuan izanda. Ateratako ondorioak egoki jarduteko gida izango dira estatu horietako arduradun ekonomikoentzat.

Izena emateko…