Defentsako Estatu Nagusiko buruaren hitzaldia: “Las Fuerzas Armadas Españolas en el entorno estratégico actual”

2023/06/22
Ataria. Calle de Ramón Rubial, 1 48009 Bilbao

“Hard-power-ari” lotutako gatazkak desagertuak ziruditen arren, nazioarteko bidegurutze batean gaude gaur egun, non Indar Armatuen rolak funtsezko zeregina betetzen duen. Ukrainak eta beste gatazka askok herrialde ezberdinetako Indar Armatuek gaur egungo ingurune estrategikoan izan dezaketen zeregina bertatik bertara ezagutzeko beharra aldarrikatzen dute.

Defentsako Estatu Nagusia (EMAD) operazioetan ekintza bateratu eta konbinatua garatzeko ezarritako erakundea da, bai lurralde nazionalean, bai kanpoan. Eragiketa iraunkorrak edo NATOren, EBren eta NBEren esparruko misioak ekintza bateratu eta konbinatu horren adibide argiak dira.

JEMAD da Indar Armatuen egitura operatiboaren arduraduna, bai eta haren efikazia eta defentsari laguntzeko gaitasuna ere, askatasuna eta segurtasuna bermatzeko eta aliatuekin nazioarteko egonkortasuna lortzen laguntzeko helburuarekin.

EMAN IZENA

———————————————————–