Hitzaldia. Miguel Ángel Moratinos Cuyaubé: “¿Es ético primar el derecho al medio ambiente sobre el derecho al desarrollo?”

Espainiako Kanpo Arazoetako eta Lankidetzako ministroa 2004-2010 urteetan

2017/11/30
Auditorium. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Azaroaren 30etik abenduaren 2ra bitartean izango da Anaia Garate Dohatsuaren debate akademikoaren liga. Aurten ere gai interesgarri baten inguruan sortuko da eztabaida: Etikoa da ingurumen eskubideari lehentasuna ematea garapenerako eskubidearen gainetik?

Ekitaldiari hasiera emateko hitzaldi irekia egongo da, hizlaria Miguel Ángel Moratinos izango da, Espainiako Atzerri Gaietako eta Kooperazio Ministroa izandakoa 2004 eta 2010 bitartean.

Eman izena! www.debate.deusto.es