DBA Afterwork Patrik Bergarecherekin, Just Eat Spaineko zuzendari nagusiarekin

2021/03/11
Restaurante Claroscuro. Velazquez, 31 28001 Madrid

Martxoaren 11n, Deusto Business Alumnik indarreko araudi berrietara egokitutako DBA Afterwork bat egingo du Madrilen, 50 lagunentzako kopuru mugatuarekin.

Gazteei zuzendutako ekitaldira Deusto Business Alumni elkarteko kideak bakarrik joan ahal izango dira.

Gurekin izango dugu Patrik Bergareche, Just Eat Spain-eko zuzendari nagusia, eta hitzaldi hau emango du: Disrupzioa ingurune digitalean.

Duela ia 15 urtetik hona konpainia teknologiko handi batzuetan izan duen esperientziaren bidez, Patrik Bergaretxek negozio berritzaileenek eboluziorako gaitasuna ez galtzeko gakoak azalduko dizkigu. Gero eta ohikoagoa da tamaina handiko konpainiak ingurune digitalean natiboak izatea, baina etorkizunean arrakasta izateko gakoa ez da modeloen jatorrian oinarritzen, baizik eta disrupzioaren bideari jarraitzeko gai izatean. Enpresa horien oparotasuna bigarren belaunaldiko natibo digitalak sartzeak dakartzan erronkei erantzuteko gaitasunaren araberakoa izango da.
Ekitaldia Kutxabank erakundearen lankidetzarekin egin da.

Oraingoan, Claroscuro jatetxearen catering-arekin (Afterwork DBA egingo da bertan) eta gure partner mediatiko Spendin aldizkariaren  lankidetza izan da.

Eman izena