Industria konektatuaren Erronkei eta Aukerei buruzko debatea

2016/10/26
Faculty Club-a. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Industria konektatua kontzeptuaren inguruan zarata asko dago, moda apur bat eta oportunismo handia. Aldi berean, benetako erronka eta aukerak, desberdinak, hor daude eskura. Enpresen lehiakortasuna hobetzeko erronka eta aukerak dira. Horretaz hitz egiteko, gonbidatuak izango ditugu eta debatea dinamizatuko dute ikuspuntu teknologikotik eta ez teknologikotik, eta hausnarketa egitera gonbidatuko gaituzte, duela zenbait hamarkada hasitakoa, negozioen digitalizazioari buruzko ikuspegi desberdinak partekatzeko.

Unibertsitatearen ingurunea aprobetxatuz, hainbat ikuspuntu aztertuko ditugu, hala nola, gaur egungo eta etorkizuneko langileen gaitasuna, industria ondoen osatu eta aldatu dezaketen teknologiak edo soluzio desberdinen segurtasuna. Hala ere, ez ditugu ahaztuko Industria konektatuaren irekieran agertzen diren legezko arlo berriak, edo gizartean dauden debate garrantzitsuak, esaterako, globalizazioarekin eta enpleguarekin lotutako guztia.

Saio honetan esperientzia eta ikuspegi desberdinak partekatu nahi dituzte, hurbil daudenak aplikatutako esperientzietatik eta gure negozio ereduetan integratzeko modukoak direnak.

Programa

16:00: Harrera eta Jardunaldiaren aurkezpena, José María Guibert, Deustuko Unibertsitateko errektorea

16:20: Innovación en la Industria Conectada, Pablo García Bringas, DeustoTech

16:35: Transformación Digital, Big Data e Internet of Things para Smart Industry, Wolfram Rozas, IBM