Gosaria: Talentua nola erakarri, landu eta fidelizatu – Sari banaketa Arizmendiarrieta Sariak Bizkaia 2023

Nola erakarri, landu eta fidelizatu talentua

2024/04/22
CRAI – Biblioteca de la Universidad de Deusto . Ramón Rubial 1 – 4º – 48009 Bilbao

Arizmendiarrieta Kristau Fundazioak, Deusto Business Alumnirekin lankidetzan, gosaria egingo du, izenburu honekin: Nola erakarri, landu eta fidelizatu talentua. Saioa amaitzean, Arizmendiarrieta Sariak Bizkaia 2023 banatuko dira Deustuko Unibertsitateko CRAI-liburutegian, apirilaren 22an.

Programa:

08:45 Harrera eta akreditazioak

09:00 Ongietorria eta ekitaldiari hasiera Aloña Velasco Cadena Ser Euskadi kazetariaren eskutik.

09:05 Anton Azlor Deusto Business Alumniko presidentearen ongietorria.

09:10 Ekitaldiaren azalpena eta zentzua Juan Manuel Sinde Arizmendiarrieta Kristau Fundazioko lehendakariaren eskutik.

09:15 Nola erakarri, landu eta fidelizatu talentu fisikoa:

Jon Angulo, Hidrorubber 2020ko Arizmendiarrieta Saria irabazi duen enpresako zuzendari nagusia.

Juncal de Lucas, Salto Systemseko Pertsonen Saileko zuzendaria, 2021eko Arizmendiarrieta Euskadi Saria irabazi duen enpresa.

María Iturriaga, Career Services for Executive MBA, coach eta Deusto Business School-eko orientatzaile profesionala.

09:50 Galderak eta ikusleen parte-hartzea.

10:05 Epaimahaiaren akta bere bozeramaileak irakurtzea.

10:10 Arizmendiarrieta Bizkaia Sarien banaketa Ingeteam eta Caritas Bizkaiari, Xabier Ochandiano Bilboko Udaleko Ekonomiaren Garapen, Merkataritza eta Enplegu zinegotziaren eskutik.

10:15 Saritutako erakundeen esku-hartzea.

10:30 Ekitaldiaren amaiera Ainara Basurko Ekonomia Sustapeneko diputatuaren eskutik.

Izena emateko…