Berrikuntzari buruzko gosaria: Ikerketa disruptiboa eta Berrikuntza teknologikoa

2019/05/31
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Gero eta gutxiago aurreikusi daitekeen testuinguruan, komeni da mundu mailan erreferente diren berrikuntza ekosistemetatik ikastea beren jardunbiderik onenak gure erakundeen eguneroko jardueretara eramateko.

Helburu horrekin, gure Master in Business Innovationeko irakasle, Singularity University-ko irakasle gonbidatu eta Yuken Impact Research Lab-eko sortzailekide Carlos Osoriok hitzaldi bat emango du, Bostoneko esperientzian oinarrituta. Izan ere, Boston munduko ezagutza ekosistemarik garrantzitsuena dela deritzote.

Teoriaren eta praktikaren batuketaren bidez, Osoriok hitzaldira gerturatutakoak autoebaluazioa egitera bideratuko ditu, beren enpresetan berrikuntzen ezarpenari buruz, eta diagnostikoaren ostean, etorkizuneko ekintzak kontuan hartu ahal izateko.

Ekitaldia maiatzaren 31n izango da, 09:30etik aurrera, Madrilgo Deusto Business Schoolen, eta negozio eskolak Innovaspain-ekin batera antolatzen duen gosarien zikloaren barrukoa da.

Aurreko edizioetan bezala, Francisco González Bree izango da saioaren koordinatzailea, Business Innovation Masterreko (MBI) zuzendari eta berrikuntzako irakaslea.

Argibide gehiago:

Noelia de Pedro