Gosari publiko-pribatua | Transferentzia teknologikoa erronka globalen konponbide gisa

2023/04/18
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Schoolek eta Elecnorrek PLEI programaren bigarren “Gosari publiko-pribatua” egitera gonbidatzen zaituzte. Ekitaldia apirilaren 18an izango da, 9:30ean, Madrilgo egoitzan ( Castelló 76).

Oraingoan, “Transferentzia teknologikoa erronka globalen konponbide gisa” gaiari buruz hitz egingo dugu,  Teresa Riesgo, Espainiako Gobernuko berrikuntzako idazkari nagusiaren eta Emilio García Talgo Patenteen Berrikuntza eta Garapeneko zuzendariaren eskutik.
Ekimen honen bidez, enpresa-errealitateari buruzko hainbat gai jorratu nahi dira, bi ikuspuntu desberdinetatik: korporazio handi batena eta kudeatzaile publiko batena, eta horretan jarriko dugu arreta.

IZENA EMATEA

Informazio gehiago: