Executive Education gosariak| Reskilling: claves para adaptar los equipos a un entorno complejo y cambiante

2021/09/16
31. gela. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Bizi dugun ziurgabetasunak zuzenean eragiten dio erakundeen aktibo garrantzitsuenari: pertsonei. Testuinguru horretan, giza baliabideen arloko zuzendarien eginkizuna gero eta garrantzitsuagoa da, eta, aldi berean, konplexua, izan ere honelako gaiei aurre egin behar diete:

• Nolakoa izango da lana etorkizunean? Utzi egingo diogu bulegoan lan egiteari?
  • Nola ziurta dezaket nire erakundeko pertsonen gaikuntza? Eta zein gaitasun izango dira garrantzitsuenak?
  • Etorkizuna knowmad (ezagutzaren nomada izendatzeko erabiltzen den neologismoa) izango da? Eta nola garatuko dugu lifelong learning kultura?

Galdera horiei eta beste batzuei erantzuteko asmoz, Deusto Business Schoolek gonbidapena egiten dizu Jordi Albareda estrategia eta berrikuntza sozialeko aditu eta Deustuko Business Schooleko irakasleak emango duen hitzaldira: “Reskilling: claves para adaptar los equipos a un entorno complejo y cambiante“.

Ekitaldia irailaren 16an izango da, 9:00etatik 11:00etara, Bilboko Deusto Business Schooleko 31. gelan (Agirre anaiak kalea 2).

Izena emateko

Iratxe San Vicente