Deustalks Alfonso de Benitorekin, Excellence In Management – EIM Partner

Deustalks Alfonso de Benitorekin, Excellence In Management - EIM Partner
2017/11/16
Sede Deusto Business School en Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Alumnik atsegin handiz gonbidatzen zaitu Deustalks-en parte hartzera, azaroaren 16an, Madrilen. Hau da hitzaldiaren izenburua: 7 claves y 100 dias para liderar la transformacion en una empresa.

Interim, hazkunde bideragarria ziurtatzeko Management-ek izandako esperientziari buruz hitz egingo da.

Horretarako, gurekin izango dugu Alfonso de Benito, Interim Management (IIIM) Institutu Iberoamerikarreko Excellence In Management – EIM Partner eta presidentea. Hitzaldiko gaiak izango dira “in extremis”  zer behar duten erakundeek hazkundea kudeatzeko; zein den erakundeetako baliabide ez errepikarien “rola” eta  Los 100 primeros dias  izeneko esperientzian oinarritutako metodologia.

Ondoren, zuzendaritzako kide batek izandako esperientzia pertsonal arrakastatsua azalduko digu, denok ulertzeko nola aplikatu diren metodologiaren gako batzuk enpresan arrakasta izateko.

Joaten diren guztiek jasoko dute Los 100 primeros dias izeneko liburuaren ale bat.

Jarraian, aukera egongo da galderak egin eta zalantzak argitzeko, eta gero Madrilgo egoitzaren hallera pasatuko gara, aperitiboa hartu eta esperientziak partekatzen jarraitzeko.

Izena emateko…