Deustalks Madrilen, Enrique Marazuela Espainia eta Portugaleko BBVAko Banku Pribatuko Chief Investment Offiderrarekin

2015/04/22
Sede de Deusto Busines School en Madrid. Castelló, 76 28006 Madrid

Apirilaren 22an, asteazkena, Deusto Business Alumni Madrilgo jarraitzaileekin elkartuko da, beste Deustalks batean Oraingoan, Enrique Marazuela gonbidatu dute, Espainia eta Portugaleko BBVAko Banku Pribatuko Chief Investment Offiderra, eta izenburu hau duen hitzaldia emango du: Alternativas de inversión en un escenario de incertidumbre.

Ekitaldian, gonbidatuak une honetan erabil litezkeen gidalerro egokienak zeintzuk diren azalduko du, etorkizuneko ikuspegiarekin inbertsoreak orientatzeko. Bukaeran, parte hartzaileek kopaua hartu ahal izango dute elkarrekin, elkarren artean hitz egiteko. Gero eta gehiago gara Deustalksen eta zuk ezin duzu huts egin.

Izena emateko egin klik hemen…