Deusto Business School Expo The Student World azokan izango da Guadalajaran (Mexiko)

2024/02/19
Hotel Fiesta Americana. Av. Aurelio Aceves No. 225, Glorieta Minerva Col. Vallarta Poniente, Guadalajara

Deusto Business School-eko Nazioarteko Onarpen taldeak Guadalajarako (Mexiko) The Student World gradu eta graduondokoen azokan parte hartuko du.

Ekitaldian zehar elkar ezagutzera gonbidatzen zaitugu. Banakako elkarrizketen bidez, zure prestakuntza beharretara ondoen egokitzen den erabakia hartzen lagunduko dizugu, eta bekei, gure onarpen prozesuari, ostatu aukerei eta abarri buruzko informazioa emango dizugu.

Informazio gehiago nahi izanez gero, jarri harremanetan: international.dbs@deusto.es

Izena eman eta ordutegia kontsulta dezakezu esteka honetan: Student World Fair Guadalajara