Deusto Summer School 2020 – Futbola eta datuak

Deusto Summer School 2020 - Futbola eta datuak
2020/07/13 – 2020/07/17
Online

Gaur egun, datuaren zientziari buruzko ezagutzak izatea kirol esparruan, eta bereziki futbolaren barruan, joera bat izateaz gain, talde eta kirolari askoren eskakizuna da, errendimendu handiagoa lortzeko.

Gero eta ahalmen handiagoa dago kirolari batek egiten duena neurtzeko, eta, beraz, datuen zientziak eta futbolean duen aplikazioak kirolari horrek egin dezakeena hobetzeko aukera ematen digu. Ikuspegi horretatik, bost egun horietan zehar datu garrantzitsuak interpretatzeko ereduak eta estandar garrantzitsuenen kudeaketa ezarri nahi dira, bai entrenamendutik (GPS formatua eta ariketa-diseinatzaileak), bai lehiaketatik (eventing eta tracking).

Programak honako arlo tematiko hauek jasoko ditu:

– Datuaren zientziaren inguruan teknika analitiko aurreratuak aplikatzearen garrantzia azpimarratzea.

– Futbolean aplikatzeko adimen artifizialeko teknikak.

– Datu analistek gehien erabiltzen duten lengoaietako bat erabiltzea (R), eta horiek futbolean dituzten aukerak eta aplikazioak.

– Futbolean erabakigarriak diren KPIak aztertzea.

– Datu-hornitzaileen industria eta horien aprobetxamendua jokalariak, partidak, plantillak eta abar hobeto prestatzeko.

Informazio gehiago:

Weba: Futbola eta datuak