Deusto Summer School 2020 – Pintura eta moda Espainian XX. mendearen lehen erdian

Deusto Summer School 2020 - Pintura eta moda Espainian XX. mendearen lehen erdian
2020/07/13 – 2020/07/20
Online

XX. mendearen lehen erdian pinturaren eta modaren artean sortutako harreman bereziari buruzko sarrera bat, bereziki hiru sortzaileren lanen bidez: Joaquin Sorolla margolaria, Mariano Fortuny margolari eta diseinatzailea eta Cristóbal Balenciaga diseinatzailea.

Hauek dira helburuak:

• Joaquin Sorollaren zenbait erretratu lan, eta unean uneko modarekin duen lotura berezia ezagutzea.
  • Mariano Fortuny eta Madrazoren funtsezko ekarpenak ezagutzea, diseinatzaile gisa, modaren historiari eta horren guztiaren isla bere pinturan.
  • Cristóbal Balenciaga moda diseinatzailearen lan batzuetan Espainiako pinturako maisu handien eragina nolakoa den deskubritzea.

Informazio gehiago:

Webgunea: Pintura y moda en la España de la primera mitad del siglo XX