DeustoForum. Carmelo di Bartolo eta Stefano Paschina: “El diseño en y de las ciudades del futuro”

DeustoForum. Carmelo di Bartolo eta Stefano Paschina:
2015/11/25
Ataria. Calle de Ramón Rubial, 1 48009 Bilbao

Carmelo Di Bartolo, industria diseinatzailea da 1980tik eta bionika eta diseinuari buruzko azterketak eta ikerketak egiten ditu. 1998anDesign Innovation sortu zuen, diseinu aurreratuko prozesuetako ikerketa laborategia. Esparru horretan garatzen ditu proiektuak eta ikerketak automobilgintzako, elektronikako eta etxeko tresna elektrikoetako enpresa ezagunentzat.

Stefano Paschina Ludum-en presidentea eta sortzailea da Mundu osoko lehenengo diseinu eskola da haurrentzat, ingelesez ematen dena, umeei euren trebetasunak, interesak eta sormena garatzeko aukera eskaintzen diena. Horren aurretik, Diseinuaren Europar Institutuko kontseilari delegatua izan zen, besteak beste.

Datorren asteazkenean, azaroaren 25ean, biek parte hartuko dute “El diseño en y de las ciudades del futuro” solasaldian, “Cities Fab Lab: Diseño en la ciudad, diseñando la ciudad” jardunaldiaren barruan kokatzen dena.

Toki kopuru mugatua. Etortzekoa bazara, mesedez, bete ezazu ondorengo formularioa.

Informazio gehiago: 944 139 020