DeustoForum. Emilio Ontiveros: “¿Es sólida la recuperación económica?”. BBVA zikloa

DeustoForum. Emilio Ontiveros:
2016/01/20
Gradu aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Espainiar ekonomiaren egoera bi gertaeraren artean kokatzen da: hazkunde maila altuaren eta langabezia-tasa handiaren artean. Badirudi ekonomia atera dela atzeralditik arin hazteko, Euroguneko tasarik altuenarekin, gainera. Aldi berean, egiturazko eraginkortasunik eza eta onartu ezineko langabezia-tasa ditu oztopo.
Horri erantsi behar zaio ziurgabetasun handia, barne eta atzerriko egoera politikoaren ondoriozkoa, hazten ari diren herrialdeetako ekonomien inguruko zalantzak, etab. Azken batean, gure etorkizun ekonomikoaren inguruko kezka argitu barik jarraitzen dugu.

Emilio Ontiveros, AFIko (Analistas Financieros Internacionales) presidentea da, baita Madrileko Unibertsitate Autonomoko katedraduna ere. Berarekin aztertuko ditugu susperraldi ekonomikoaren gakoak eta ekonomia jasangarriagorako bidea.

Izen-ematea*Formularioa
* Leku kopuru mugatua. Ezinbestekoa da izena ematea ekitaldira joateko.

Harremanetarako: 94 413 90 20