DeustoForum. La encrucijada de la colaboración público-privada para la efectiva transformación económica

2023/01/19
CRAI Liburutegiko 4 solairua. Calle de Ramón Rubial, 1 48009 Bilbao

Konplexutasun handiko testuinguru geopolitiko batean, Europak berreskuratze-funtsekin erreakzionatzen du; benetan erabilgarri dauden aurrekontu publikoen igoera nabarmena suposatzen duen injekzioa.
DeustoForum-ek arlo publikoari eta pribatuari buruzko elkarrizketa proposatzen du, aztertzeko nola politika hauen eta etorkizuneko politiken arrakasta, neurri handi batean, harreman horren kalitatean, onarpen sakonean eta artikulazio adimentsuan oinarritzen den. Horretarako, bi eremuak kuantifikatuko dira; elkarlan publiko-pribatuko nazioarteko eredu batzuk errepasatuko dira; Euskadiko industria-proiektu bertutetsuen adibideak aipatuko dira; lege-esparruaren ziurtasunak, eredu kaskarrek eragiten dituzten arriskuak, eta, Euskadirentzat eredu publiko-pribatu baten inplementazio bertutetsua izateko aukera antzemango dira; azkenik, gizarteak jaso behar duen kultura eta ikuspuntua ondorioztazeko.

Hizlariak

Juan Tomás Hernani.  CEO de SATLANTIS  /  SATLANTISeko CEO
Juanjo Alvarez.  Catedrático Derecho internacional Privado. UPV/EHU  /  Nazioarteko Zuzenbide Pribatuko katedraduna. UPV/EHU

Moderatzailea