Deusto Business Alumni topaketa: Erresilientzia bidegurutze energetikoaren aurrean

2022/10/13
Ataria. Calle de Ramón Rubial, 1 48009 Bilbao

Urriaren 13an, osteguna, Deusto Business Alumni topaketa bat egin genuen, PwCrekin lankidetzan, honako izenburu honekin: «Energia bidegurutzearen aurreko erresilientzia».

Ekitaldi honetan Helena Lapeyrak, PwC Global Energy Advisory Leaderrek eta Oscar Barrerok hartuko dute parte. PwC Spain Energy Consulting Leader eta Reyes Gómez, PwC Spain Energy Regulation Leader. Moderatzailea: Jorge Fernández, ikertzaile seniorra eta Orkestrako Energia Labeko koordinatzailea.

Agustin Garmendia Deusto Business Alumniko presidenteak eta Asier Atutxa PwCko iparraldeko bazkide zuzendariak ongietorria egingo dute.

Izena emateko…