Topaketa: “Etorkizuna esploratzen: Adimen Artifizialaren onurak desblokeatzen”

Topaketa:
2023/11/22
CRAI – Biblioteca de la universidad de Deusto – Ramón Rubial, 1 – 4ª – 48009 Bilbao. Ramón Rubial, 1 – 4ª – 48009 Bilbao

Asteazkenean, azaroak 22, Deusto Business Alumni topaketa egingo dugu CRAIn, “Etorkizuna esploratzen: Adimen Artifizialaren onurak desblokeatzen” izenburupean, BBVArekin lankidetzan.

Prestatu zaitez etorkizunerako bidaia batean murgiltzeko, izan ere Adimen artifizialak gure mundua errotik eraldatu eta gizateriarentzat ezin konta ahala onura desblokeatzen ari dela deskubrituko dugu. Adimen Artifizialaren arloko aditu liderrak bilduko ditugu eztabaida-mahai batean, eta teknologia disruptibo hori gure bizitzak arlo guztietan nola moldatzen ari den aztertuko dugu: medikuntzatik hasi eta industriaraino, hezkuntzatik hasi eta ingurumen jasangarritasuneraino. Ikusiko dugu AA berrikuntza bultzatzen, eraginkortasuna sortzen eta arazo konplexuei irtenbideak ematen ari dela.

Gainera, AAren arloan nabarmentzen diren profesionalekin harremanetan jartzeko aukera izango duzu, baita teknologiaren beste zale batzuekin konektatzeko ere.

9:00. Ekitaldiaren eta parte hartzaileen aurkezpena:

Antón Azlor, Deusto Business Alumniko presidentea.
Carlos Gorria, BBVAko iparraldeko lurralde-zuzendaria.

9:10. Mahaia:

Alvaro Martín, Head of Data Espainiako BBVAn.
– Erik Rodríguez Ruiz de Balugera, Software, Innovation and Consulting en Deusto-Seido.
Víctor Gimeno Granda, Jasangarritasun eta Energia Kapitalaren Digitalizazioko zuzendari nagusia.
Gorka Marcos, Vicomtecheko Transferentzia Teknologikoko zuzendaria.
– Moderatzailea: Leyre Madariaga, Eusko Jaurlaritzako Eraldaketa Digitaleko eta Ekintzailetzako zuzendaria.

Izena emateko…

Iruzkin bat