Topaketa: Datuaren adimena bezeroaren zerbitzura

Datuaren adimena bezeroaren zerbitzura

Datuaren adimena bezeroaren zerbitzura

2025/10/21
09:00 - 10:30
Foroa
Mundaiz bidea, 50. 20012 Donostia
Gehitu Google Calendarrera

 

Deusto Business Alumnik, BBVArekin lankidetzan, topaketa bat egingo du datuaren adimenak bezeroekiko harremana nola eraldatzen duen eta esperientzia pertsonalizatuagoak, arinagoak eta garrantzitsuagoak eskaintzeko funtsezko tresna nola bihurtu den aztertzeko. Izenburua: Datuaren adimena bezeroaren zerbitzura.

 

Jardunaldian BBVAk, Eroskik, Euskaltelek eta Faes Farmakparte hartuko dute; hainbat sektoretan liderrak diren enpresen ikuspegia jaso ahal izango da eta analitika aurreratua bakoitzaren negozio ereduan nola aplikatzen duten azalduko dute.

 

Helburua da askotariko sektoreen artean hausnarketarako eta esperientziak trukatzeko gune bat sortzea, datuen garrantzia balioetsiz, berrikuntzarako eta bezeroaren esperientzia bereizteko palanka gisa.

 

Horretarako, eztabaida-mahaia izango da eta hauek izango dira hartzaileak:

 

Cayetano Gea-Carrasco, BBVAko Analytics Transformation Unitateko arduradun globala.

 

Daniel Domínguez, Euskaltel/MásOrangeko Analitika Aurreratuko zuzendaria.

 

Imanol Torres, Eroskiko Datuaren Gobernuko eta Analitika Aurreratuko arduraduna.

 

Jesús López Lobo, Faes Farma-ko Adimen Artifizialeko arduraduna.

 

Moderatzailea José Luis González Pernía izango da, Deusto Business Schooleko Management Saileko irakasle titularra.

 

Izena emateko.

 

 
Etiketak

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude