Deustuko Unibertsitateko Ingeniaritza topaketa profesionala Siemens Gamesa eta Caja de Ingenierosekin

2024/04/25
Turing aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Deustuko Unibertsitateko Ingeniaritzako topaketa honetan enpresen eta ikasleen arteko topagunea sortu nahi dugu, unibertsitatean duzun esperientzia aberasteko jarduerak egin eta enpresa munduaren ikuspegi desberdinetara hurbiltzeko, lanbideko etorkizuna nolakoa izango den ideia globalagoa izaten lagungarri izango baitituzu.

Saioa 14:00etatik 16:00etara izango da apirilaren 25ean, Turing aretoan (ESIDEko 2. solairua), Bilboko campusean, eta Siemens Gamesa eta Caja de Ingenieros izango ditugu solaskide.

SIEMENS GAMESA eta CAJA DE INGENIEROS enpresa laguntzaileen eskutik, Rainer Sebus eta Laura González Ibáñez hurbilduko zaizkigu eta azalduko digute zertan datzan beren lana enpresa horietan eta nola izan dezaketen tokia gure Unibertsitateko talentuek bi enpresa horietan.

Beste batzuetan bezala, kopau bat egongo da hurbiltzen diren guztientzat, ponentzia baten eta bestearen artean.

Egitaraua

14:00 Ongietorria eta jardunaldiaren hasiera
14:05 SIEMENS GAMESA. Rainer Sebus dk., Head of Technology Wind Service South Europe and Africa
14:35 Mahai-ingurua eta denen arteko eztabaida ikasleekin.
14:55 Kopaua eta sare-lana
15:05 CAJA INGENIEROS. Laura González Ibañez. EUSKAL HERRIKO BULEGOKO ZUZENDARIA.
15:35 Mahai-ingurua eta denen arteko eztabaida ikasleekin
16:00 Amaiera