ESME sariak enpresa ideiarik onenari

2015/04/17
Areto Digitala. Mundaiz bidea, 50. 20012 Donostia

Apirilaren 17a, ostirala, Enpresa Ideiarik onenaren ESME Lehiaketaren XXIV. Edizioa izango da, Deustuko Unibertsitateko Ekonomia eta Enpresa Zientzien Fakultateko Deusto Business Schooleko ESME Junior Empresak antolatuta. EAEko LOGSEko Batxilergoko eta prestakuntza-zikloetako ikasleentzat da lehiaketa, eta asmoa da enpresa-arloarekiko interesa eta harremanak bultzatzea; eta, horretarako, aurkezten diren lanen originaltasuna eta bideragarritasuna saritzen dira. Jardunaldian finalistek lehiaketan zein postu duten jakingo dute.

Ekitaldian hainbat ordezkari egongo dira: enpresaren arlokoak, ikastetxe parte-hartzaileetakoak eta zenbait politikari.