Nazioarteko Harremanetako Gradua. Nazioarteko Harremanetako + Zuzenbideko Gradu Bikoitza. “Presentzia globala”

2018/02/20
Idocin Aretoa

Interesa duzu Nazioarteko Harremanetan?

Tailer bat antolatuko dugu, graduko eta gradu bikoitzeko gure ikasleak gidari ditugula.

Ondoren, eztabaida-mahaietan atera diren ondorioak aurkeztuko ditugu eta “presentzia globala” gaia jorratuko dugu. Galderak egiteko aukera egongo da azkenean.

Gonbita luzatu nahi dizugu Gizarte eta Giza Zientzien Fakultatean eskaintzen ditugun titulazioren baten inguruan interesa duzun etorkizuneko unibertsitateko ikasle izango zaren horri.

Xehetasun gehiagoren berri izateko eta izena emateko, sartu hemen: www.nuevosestudiantes.deusto.es