Ekonomia Zirkularreko Hackathon-a Elecnor Fundazioa-Deusto Business School

2024/04/25
Foroa. Mundaiz bidea, 50. 20012 Donostia

Interesatzen zaizu ekonomia zirkularra?

Ekonomia zirkularreko hackathonean parte hartzera gonbidatzen zaitugu, Elecnor Fundazioarekin batera. Ekitaldian, enpresa zirkular batek nolakoa izan behar duen adierazi ahal izango duzu.
Hackathona apirilaren 25ean izango da, 14:00etan, Foro aretoan, Donostiako Campusean.
Kopau batekin hasiko gara, eta, ondoren, 3 esprint egingo ditugu, enpresa zirkularraren igurikimenen dekalogo batera iristeko. Hackathonaren emaitzak enpresekin partekatuko ditugu hurrengo ekitaldi batean. Parte hartzeagatik eskerrak emateko, opari txiki bat jasoko duzu.
Bilboko Campusetik bazatoz, garraio antolatuan etortzeko aukera izango duzu, 12:00etan La Comercial eraikinetik abiatuta.
Plazak mugatuak dira; parte hartu nahi baduzu, lehenbailehen eman ezazu izena hemen: https://forms.gle/8E5745U77x2whPz9A
Hackathonean ikusiko dugu elkar!