III. Unijes Jardunaldia Bioetika eta Biozuzenbideari buruz

2022/10/27
Gradu aretoa . Mundaiz bidea, 50. 20012 Donostia

Deustuko Unibertsitateko Donostiako campusean, urriaren 27an, III. Unijes Bioetika eta Biozuzenbidea  Jardunaldia egingo da, Zuzenbide Fakultateak antolatuta, Juan Mari Velascok zuzentzen duen Unijes Bioetika Lantaldearen jardueraren barruan.

Jardunaldian, Zuzenbideak eta Etikak Medikuntzaren aurrerapenen aurrean dituzten erronkak aztertuko dira, eta hitzaldiak eta eztabaidak izango dira, Jon López Zuzenbide Fakultateko irakasleak koordinaturik.

-15:30: Irekiera eta ongietorria
-15:40: Código tipo e investigación biomédica: el ejemplo de Farmaindustria (Iñaki Pariente de Prada).
-16:00: Limitations of age determination procedures for unaccompanied minors (Natale Seron Arizmendi).
-16:20: La capacidad evolutiva de los menores: luces y sombras en el acceso a los representantes legales a la historia clínica del menor (Estela Brión Berdote).
-16:40: Atsedenaldia
-17:00: La desamparada muerte perinatal (Arantza Vicandi Martínez).
-17:20: ¿Pueden descifrar nuestra mente? el impacto ético y legal de la Neurotecnología (Ana Isabel Herrán Ortiz).
-17:40: Eztabaida.
-18:00: Jardunaldiaren amaiera.