Ekintzailetza eta Berrikuntzako Lidergo Programaren (PLEI) inaugurazioa

2022/10/24
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Schoolek atsegin handiz gonbidatzen zaitu Ekintzailetza eta Berrikuntzako Lidergo programaren (PLEI)* ikasturtearen inauguraziora*.

Aurten, gurekin izango dugu D. José Bayón López, ENISA Berrikuntza Enpresa Nazionaleko kontseilari delegatua, eta gaur egungo enpresa errealitatean berrikuntza eta ekintzailetza nola integratzen diren azalduko du.

Ekitaldia urriaren 24an izango da, 18: 00etan, Deusto Business School Madrilen Castelló, 76). Topaketaren amaieran koktel bat zerbitzatuko da lorategian.

* PLEIrako izena emateko epea zabalik egongo da ekitaldi hau egin eta egun batzuetara arte.

IZENA EMATEA
Oharra: Badakizu beste pertsona batekin joan zaitezkeela, eta horretarako hark ere izena eman beharko du.

Carmen Mateo
Emaila: carmen.mateo@deusto.es