Berrikuntza teknologikoak esparru juridikoan. Hausnarketarako gunea

2019/05/13
Garate aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Gero eta ugariago eta garrantzitsuagoak dira teknologia berrikuntzak eta gizakiaren esparru guztietara heldu dira. Jarduera juridikoaren esparrua ere ez dago horretatik kanpo, gero eta aukera gehiago dago:  lotura administratiboa, kontratazio elektronikoa, blockchain teknologia… Euskal Herriko Jabetza eta Merkataritza Erregistratzaileen Elkargoak eta Deustuko Unibertsitateak, egoera horren aurrean, jardunaldia egingo du hausnartzeko teknologia berrien eta Zuzenbidearen arloko gaiei buruz.

Egitaraua:

Eboluzio teknologikoaren ingurune juridikoa

María Zabala, Abogada, Abbantia Law Firm-eko bazkidea

Aktibo higiezinen tokenizazioa eta erregistro babesa

Jimena Campuzano eta Jesús Sieira, Jabetza erregistratzailea

Interoperabilitate uneko aukerak: informazioa partekatzea kontratazio publikoaren prozesuak errazteko

Ángel Cancelo, Kontratazio Publikoa Euskadin izeneko plataformako arduraduna. Ondarea eta Kontratazio zuzendaritza. Eusko Jaurlaritzako Ogasuna eta Finantzak

Ekitaldiaren aurkezleak: Gema Tomás, Deustuko Unibertsitateko Zuzenbide Fakultateko dekanoa, eta Asier Fernández, Euskal Herriko Erregistratzaileen Elkargoko Dekanotzako Ikasketa Zentroko zuzendaria. Moderatzailea: Marisa Gracia, Zuzenbideko doktorea, Deustuko Unibertsitateko Zuzenbide Zibileko irakaslea eta jarduneko abokatua.