Euskal zuzenbide Zibilari buruzko jardunaldia eta “Euskal Zuzenbide Zibila: Iragana, oraina eta geroa” erakusketa Donostiako campusean

Euskal zuzenbide Zibilari buruzko jardunaldia eta
2016/04/20
Gradu aretoa. Mundaiz bidea, 50. 20012 Donostia

Zuzenbide Fakultateak, Euskal Zuzenbidearen Akademiarekin batera, Euskal Zuzenbide Zibilari buruzko jardunaldi bat antolatu du, apirilaren 20an, Donostiako campuseko Gradu aretoan.

“Euskal Zuzenbide Zibila: iragana, oraina, etorkizuna” erakusketaren inaugurazioarekin emango zaio hasiera jardunaldiari 16:00etan. Erakusketa apirilaren 26ra arte izango da ikusgai Arrupe eraikinaren beheko solairuan.

Ondoren, 16:15ean, José Antonio Rodríguez Ranz jaunak, Erakunde Harremanetako errektoreordeak; Gema Tomás andreak, Zuzenbide Fakultateko dekanoak; eta Andres Urrutia jaunak, Zuzenbidearen Euskal Akademiako presidenteak aurkeztuko dute ekitaldia Gradu aretoan.

Jardunaldiak bi panel izango ditu:

16:30        Lehenengo panela:

Moderatzailea: Oscar Monge Balmaseda jn.

Deustuko Unibertsitateko Zuzenbide Fakultateko irakaslea.

16:30        El iter legislativo

Hizlaria:                Josu Osés Abando jn.

Eusko Legebiltzarreko letratua.

16:45        La vecindad civil.

Hizlaria:                José Luis Iriarte Ángel jn.

Nafarroako Unibertsitate Publikoko katedraduna.

17:00        Solasaldia

17:30        Bigarren panela:

Moderatzailea:                Andrés María Urrutia Badiola jn.

Notarioa, Zuzenbidearen Euskal Akademiako presidentea eta Deustuko Unibertsitateko irakaslea.

17:30        Sucesiones.

Hizlaria:                Diego María Granados Asensio jn.

Notarioa eta Deustuko Unibertsitateko irakaslea.

17:45        Fiscalidad del Derecho civil vasco.

Hizlaria:                José Javier García Ross jn.

Abokatua. Zuzenbidearen Euskal Akademiako idazkaria eta Deustuko Unibertsitateko irakaslea.

18:00        Solasaldia

Jardunaldiaren ildotik, Zuzenbide Fakultateak Euskal Zuzenbide Zibileko Aditu titulua (esteka) jarriko du abian 2016-2017 ikasturtean, Euskal Zuzenbidearen Akademiarekin batera.