Datuak Babesteko Euskal Lege berriaren proiektuari buruzko jardunaldia

2023/05/31
Garate aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Deustuko Unibertsitateko Zuzenbide Fakultateak eta Espainiako Pribatutasunaren Elkarte Profesionalak (APEP) antolatutako jardunaldi honetan “Datu Pertsonalak Babesteko Euskal Lege Proiektua eta Datuak Babesteko Euskal Agintaritza” gaieri buruzko debatea egitea proposatzen da.

Proiektu hori Erakunde, Gobernantza Publiko eta Segurtasun Batzordearen esparruan eztabaidatzen ari dira gaur egun, eta datozen asteetan onartzea aurreikusten da. Jardunaldi honek azterketa eta eztabaida ekarriko ditu, gai horri buruzko aditu akreditatuen eskutik.

Izena ematea

Programa

10:00 Irekiera. Iñaki Pariente de Prada, Dayntic Legaleko bazkidea, Deustuko Unibertsitateko irakaslea eta APEPeko bazkidea.

10:20 “Pribatutasunaren ikuspegia profesionaletatik” mahai-ingurua

Moderatzailea: Pablo Garrote Crespo, IMQ Taldeko DPO, Deustuko Unibertsitateko irakaslea eta APEPko Zuzendaritza Batzordeko kidea.

- Parte-hartzaileak:

Ana Isabel Herrán Ortiz, Deustuko Unibertsitateko irakaslea.

Maitane Valdecantos Flores, Audenseko bazkidea.

Ion Turrillas Sabalza, BIANTIKeko DPO.

Jorge Campanillas Ciaurriz, Iurismática Abogados erakundeko bazkidea.

11:30 Atsedenaldia. Lekua: Paraninfoko klaustroa.

12:00 Mahai-ingurua: “Proiektu teknologikoak eta administrazio publikoak”

- Moderatzailea: Iñaki Pariente de Prada, Dayntic Legaleko bazkidea, Deustuko Unibertsitateko irakaslea eta APEPko bazkidea.

- Parte-hartzaileak:

Iñaki Regidor Mendiolea jauna. Sistemen zuzendaria, EITB.

Ione Artola Latierro. Gipuzkoako Foru Aldundiko DPO .

Talia Besga Basterra. Aholkularitzako arduraduna. Izenpe.

Irune Larrea Sistiaga. Donostiako Udaleko DPO.

Juanan Martín Zubiaur. Project Manager, BiscayTIK Fundazioan.

13:45 Amaiera. Marcos Mª Judel Meléndrez, Audenseko bazkidea eta APEPko presidentea.

3 iruzkinak

1. Buenos días María Concepción,

Vamos a proceder a consultar a los organizadores sobre el formulario de inscripción del evento. No obstante, puede tratar de contactarles en el correo noticias.derecho@deusto.es para que le faciliten más información.

Gracias por su interés,

Un saludo,

Deusto Agenda

1. Hola María Concepción,