Psikologia eta Hezkuntza Fakultateko Jardunaldi Didaktiko Esperimentalak

2015/02/12
Facultad de Psicología y Educación. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Psikologia eta Hezkuntza Fakultateak Jardunaldi Didaktiko Esperimentalak antolatu ditu. Aurtengo ikasturtean, jardunaldietan Fakultateko ikertaldeei (neuropsikologia, aniztasuna, etab.) lotutako jarduera berriak egongo dira. Helburua da batxilergoko ikasleak Psikologiara eta Hezkuntzara hurbiltzea modu serioan eta, aldi berean, era ikusgarri eta erakargarrian. Azken finean, Unibertsitatean ikasteko moduaren lehenengo esperientzia eskaini nahi diegu. Jardunaldiok otsailaren 12tik 20ra izango dira, aldez aurretik ikastetxeek tokia gordetzeko eskaria eginda. Ezinbestekoa da jardunaldietan parte hartzeko izena ematea. Horretarako, deitu 944 139 203 telefonora (galdetu Aitziber/Iciarrengatik), edo bidali posta elektronikoko mezua aitziberotxoa@deusto.es helbidera eta adierazi honako datu hauek: ikastetxearen izena, irakasle arduraduna, harremanetarako telefonoa, posta elektronikoko helbidea, taldea osatuko duten ikasleen kopurua, maila, eta zein egunetan egin nahi duten bisitaldia.