EDUCSI Hezkuntza Jardunaldiak Bilbon

2023/07/10 – 2023/07/12
Universidad de Deusto/Colegio Mayor Deusto. CAMINO UGASKO 7

Deustuko Unibertsitateak Jesusen Lagundiaren XXXV. Hezkuntza Jardunaldiak antolatu ditu Espainian. Jardunaldi horietan, 283 pertsonak, EDUCSI osatzen duten ikastetxeetako zuzendari eta arduradunen artean, Unibertsitatearen instalazioak erabiliko dituzte, Ikastetxe Nagusia barne, saioak egiteko.

Aurtengo lema “Besteentzako gizon-emakumeak, jesuiten hezkuntza aldatu zuen diskurtsoa” da. Pedro Arruperen diskurtso iradokitzaile eta inspiratzaileari buruzko aipamen bat, gaur egun ere indarrean dirauena eta kristautasuna justiziaren aldeko eta pobretuenen aldeko bizi-aukera gisa bizitzera gonbidatzen gaituena.