Finantzetako Jardunaldiak – Bigarren saioa: Inbertsiorako alternatibak 2015ean

2015/03/24
Icaza entzungela. Hermanos Aguirre, 2 48014 Bilbao

2015eko martxoaren 24an, Deusto Business Schooleko Finantzetako jardunaldien bigarren saioa izango da, Deusto Business Alumniren laguntzarekin batera antolatu eta Agirre Bizkaitar Fundazioak babestuta.

Alternativas de inversión en 2015 izenburua izango duen saioan, Manuel Martín-Muñíok, Norbolsako zuzendari nagusiak, “Coyuntura de los mercados capitales” gaiaz hitz egingo du. Ondoren mahai-inguru bat egongo da: “Inbertsioko alternatibak eta finantza produktuak 2015ean”. Hizlariak hauek izango dira: Enrique Sáez, GIIC FINECOko presidenteordea eta Elisa Dorronsoro, Patrimonios Norte BBVAko zuzendaria; eta Luis Guzmán, Banca Marcheko Ondare Kudeaketako zuzendaria.

Iganacio Sánchez Asiaínek ere hartuko du parte, Kutxabankeko zuzendari nagusiak. “Estado de financiación a las empresas, tras las decisiones del BCE y los stress tests a la banca europea” gaiaz mintzatuko.

Jardunaldiak doakoak dira.