La inclusión de la perspectiva de género en la universidad: caso TEC de Monterrey, campus Monterrey

2015/10/06
Sin definir todavía

Luz María Velázquez Monterreyko TEC Unibertsitateko doktoreak eta EDISPeko kolaboratzaileak guztiokin partekatuko ditu berak izandako esperientzia, praktika onak, erraztasunerako faktoreak eta zailtasunak Monterreyko Tekonologikoaren campusean genero ikuspegia bultzatzeko, bai arlo akademikoan, bai administratiboan. Era berean, parte hartzaile guztiak gonbidatuko ditu duten esperientzia ikuspegi horretatik berrikus dezaten.

Izena emateko:http://goo.gl/forms/oVSB4Zsw3q