Bitartekotza, errealitatea. Euskadiko esperientzia

Baieztapena: 944 139 003 Luz. 2063 edo Formularioa bete: https://docs.google.com/a/deusto.es/forms/d/e/1FAIpQLSfZX0rCxqVNwlfhB_rC2ruhMFjARc02qtGnfVLFuNiRRrstwg/viewform?c=0&w=1

2017/03/17
Icaza Auditorium. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Bitartekotza oso formula berritzailea da gatazkak konpontzeko teknika modura, eta gaitasun handia du gizarteko aldaketetara egokitzeko. Bitartekotzaren bidez, pertsonek garrantzia eta protagonismo handiagoa hartzen dute eta horrek lagundu egiten du norbere gatazken aurrean erabaki pertsonalak hartzen.

Esan genezake Euskadin bitartekotza kontzeptua ulertu eta barneratu egin dugula eta gizarte eta lan arloan ere ezartzen ari dela, hainbat aplikazio gune dituelarik.

Jardunaldi honen helburua da Euskadiko bitartekotzaren errealitatearen berri ematea eta partekatzea, iraupen handiko programa eta esperientzien erakusketen bidez, arlo desberdinetan bitartekotza egin duten pertsonen lankidetza espirituarekin eta enplegua sortzeko aukera dela kontuan izanik.

9:15 – 9:30 Akreditazioak
9:30 – 10:00 Ongietorria
Gema Tomás and., Deustuko Unibertsitateko Zuzenbide Fakultateko dekanoa.
María Jesús San José and., Eusko Jaurlaritzako Lan eta Justizia sailburua.
10:00 – 11:00 Mahai Instituzionala
Juan Luis Ibarra jn., EAEko Justizia Auzitegi Nagusiko presidentea.
Juan Calparsoro jn., Euskal Autonomia Erkidegoko Fiskaltza Nagusiko fiskala.
Ana María Carrascosa and., Magistratua, Azterlan eta Txostenen Ataleko burua. Bitartekotza. Botere Judizialeko Kontseilu Nagusia.
María José Rua and., Donostiako Adingabeen Magistratua.
11:00 – 11:30 Kafea – networking
11:30 – 13:00 Bitartekotza arloak adituak direnen hitzaldiak

• «Cuestionamientos ante los límites y retos de la Mediación en el ámbito familia». Cristina Merino and., Eusko Jaurlaritzako Bitartekotza Zerbitzuko abokatu eta bitartekaria. Gizarte Politiken Saila.
  • «Transitando de la Mediación a la gestión de conflictos en el ámbito comunitario y organizacional». María Eugenia Ramos and. Abokatua eta bitartekaria. Gizagune fundazioa.
  • «Introducción a la Mediación Escolar en conflictos graves. Introducción a la Mediación en el ámbito hipotecario».Carlos Romera jn. Langraiz Okako Espetxeko Bitartekaria.
  • «La Mediación Intrajudicial Familiar. Principios y funcionamiento». Gerardo Villar jn. EAEko Bitartekaritza Judizialeko Zerbitzuko Bitartekaria eta Adosteneko presidentea. IRSE-Álava Elkartea.
  • «La Mediación Intrajudicial Penal. Principios y funcionamiento». Elena Fdez.-Markaida and. EAEko Bitartekaritza Judizialeko Zerbitzuko Bitartekaria eta Adosteneko presidentea.

13:00 – 13:20 Debatea publikoarekin
13:20 – 13:30 Ondorioak eta Jardunaldiaren amaiera
Garbiñe Henry and., Deustuko Unibertsitateko Gizarte Berrikuntzako zuzendaria.