Lidergo egokitzailea: ziurgabetasun egoeran haztea

2019/11/11
Deusto Business School Bilbao. C/Hermanos Aguirre 2

Garai berrietara egokitu duzu lidergo estiloa? Uste duzu gai zarela enpresen ziurgabetesun egoeran lidegoan egoteko? Nola lideratzen duzu erakundeetako aniztasuna (belaunaldi berriak, nazioarteko talentua, etab.) Benetako “lidergo egokitzailea” egiten duzu?

“Lidergo egokitzailea” Harvardeko irakasle Ronald Heifetz-ek sortutako terminoa da eta eredu horren helburua da norbanakoei eta erakundeei laguntzea ingurune desafiatzaileetan moldatzen eta hazten.

Baina, nola jartzen da praktikan? Nolako onurak ekartzen dizkio erakunde bati? Nolako kualitateak izan behar dituzte liderrek horretarako?

Jon Segovia Deusto Business Schooleko Lidergo eta Kudeaketa arloko irakasleak erantzungo die galdera horiei eta beste batzuei, azaroaren 11n, 08:00etan, egingo den lan saioan, Bilboko campusean (Aguirre anaiak, 2).

Ekitaldia  PDG Zuzendaritza Orokorreko Programa, barruan egingo da eta bere zuzendari akademiko Marisol Basabe izango da dinamizatzailea. Saioa gosari formatuan egingo da.

IZENA EMATEKO

Argibide gehiago: