Master Classa: Merkatu berrietan sartzeko estrategiak

Master Classa: Merkatu berrietan sartzeko estrategiak
2018/11/07
18:00 – 19:00
Online. Online
 
Gonbidapena egiten dizugu online Master Classean parte hartzeko eta Deusto Business Schooleko metodologia esperimentatzeko. Harvardek Walmart enpresari buruz egindakoa kasu praktiko baten bidez, aztertu egingo ditugu nazioartean zabaltzeko prozesua hasten duten enpresek dituzten desafioak. Kasu horren azterketan, bereziki aztertzen dira estatu barruko estrategiak nazioartean errepikatzeko zailtasunak.

Saioan parte hartzeko, eman izena esteka honetan: Izena emateko

 

Hizlaria:

Massimo Cernelli

Ekonomia eta Enpresen administrazioko doktorea da eta Deusto Business Schooleko irakasle Enpresen Ekonomia eta Estrategian, aldi berean, Italiako LUMSA Unibertsitatearekin aritzen da lankidetzan. Hainbat argitalpen ditu ekonomia eta etikari buruz. Irakasle bisitari modura, nazioarteko hainbat errealitate ezagutzeko aukera izan du, enpresen nazioartekotzea eta berrikuntza arloko gaiak aztertuta. Erakunde publiko eta pribatuekin egiten du lan, Italian eta Espainian, ekonomiako arlo desberdinak aztertzen, horrekin batera, kazetarik izanik, estatu bietako hedabideetan hartzen du parte.

Informazio gehiago:

Nerea Pérez Dorca
Tel.: 944 139 003 Luzapena:
nereaperez@deusto.es

 

 
  • Partekatu eduki hau:
  • E-mail
  • Linkedin
  • Twitter
  • Gehitu ekitaldia egutegira:

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude

Ondorengo XHTML etiketa eta atributuak erabil ditzakezu: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>