Mahai ingurua | Mahaingurua | Aldaketa demografikoa eta osasun mentala: erronka asistentzial errepikariak

2023/05/18

Zer eragin dute aldaketa demografikoek eta COVID-19aren osteko gizarte berriak osasun mentaleko arretaren eskaera gero eta handiagoan? Nola egin behar diote aurre errealitate berri horri erakunde sanitario eta soziosanitarioek?

Galdera horiei eta beste batzuei erantzuteko asmoz, Deusto Business School-ek “Aldaketa demografikoa eta osasun mentala: asistentzia-erronka errepikariak” mahai-ingurura gonbidatzen zaitu. Bertan parte hartuko dute  Manuel Martín Psikiatriako eta Osasun Mentaleko Espainiako Elkarteko presidenteak eta Pedro Sánchez Deustuko Unibertsitateko irakasle eta psikosi erregogorreko unitateetan erreferenteak denak.

Ekitaldia maiatzaren 18an izango da, 8:30etik 10:00etara, Bilboko campusean.

(c/ Hermanos Aguirre 2), Mikel Tellaeche Aita Menni Ospitaleko zuzendari gerenteak moderatuko du.

Ekitaldi hau Gosari Osasungarrien zikloaren parte da, osasunaren sektoreak kudeaketaren arloan dituen erronka nagusiei buruz hitz egiteko eta iritziak trukatzeko gune berria.

IZENA EMATEA

Edukiera mugatua: 50 pertsona. Plazak izena emandako hurrenkeraren arabera esleituko dira.

Streaming bidez ere jarraitu ahal izango duzu. Horretarako, izena emateko formularioko laukitxoan adierazi behar duzu.

Informazio gehiago:

Carmen Mateo