Mahai ingurua| Aldaketaren kudeaketa osasun erakundeetan

2022/11/22
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Ingurune ekonomiko eta sozial gero eta konplexuagoan, erakundeen biziraupena prozesu berriak, estrategia berriak eta, oro har, pentsatzeko eta gauzak egiteko modu berriak ezartzearen mende dago.

Hori dela eta, aldaketaren kudeaketa egungo kudeaketa-panoraman garrantzi handiena duen arloetako bat bihurtu da.

Testuinguru horretan moldatzeko gakoak eskuratzeko asmoz, “La gestión del cambio en organizaciones sanitarios” mahai-ingurura gonbidatzen zaitugu. Bertan, Miguel Angel Julve, Campus Sanitas La Moralejako zuzendari gerentea eta Juan Antonio Álvaro de la Parra, Jiménez Díaz Fundazioko kudeatzailea, izango dira, zuzentzen dituzten erakunde sanitarioen aldaketari buruz duten ikuspegia emateko.
Saioa azaroaren 22an izango da, 18:00etan, Madrilgo egoitzan (C/Castello 76), eta gure irakasle eta erakundeetako aldaketaren kudeaketan aditua den Jon Segoviak gidatuko du.

Izena eman

Informazio gehiago: