Mahai ingurua | Berrikuntza irekiaren garrantzia

2022/09/26
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Schoolek atsegin handiz gonbidatzen zaitu 2022-2023 ikasturteko lehen mahai-ingurura, Ekintzailetza eta Berrikuntzako Lidergo programaren (PLEI) topaketa publiko-pribatuen zikloaren barruan.

Ekimen honen helburua da gaur egungo enpresa errealitatearen barruan irekitako berrikuntzari balioa ematea, bi ikuspuntu desberdinetatik: batetik, korporazio handi batena, eta, bestetik, kudeatzaile publiko batena.

Lehen hitzordu honetan, Ana Uruñuela Ilunioneko Garapen Korporatibo eta Berrikuntzako zuzendariak eta Pedro Corbalán  M.P., S.A.ko (Madrilgo Erkidegoko enpresa publikoa) Obra eta Azpiegituren Kudeaketako zuzendariak hartuko dute parte.

Topaketa irailaren 26an izango da, 17: 30ean, Deusto Business School-en egoitzan, Madrilen (Castelló kalea 76). Berrikuntza irekia, berrikuntza ekosistemak eta garapen jasangarria, besteak beste, landuko dira

IZENA EMAN

Informazioa: