Proa Comunicación Behatokia: Espainiako egoera gaur egun

2019/02/05
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Proa Behatokiak eztabaidarako foro egonkorrak dira, zuzendari, politikari eta profesional ospetsuek hartzen dute parte. Ideien laborategi izateko bokazioarekin sortu ziren, benetako solasa sustatzeko eta gaur egungo enpresa arloko gaiei buruz eztabaidatzeko. Beste gai batzuei buruz ere hitz egiten da, hala nola, ospe korporatiboa, marka eta gai publikoak, konpainiak hobetzeko elementu garrantzitsuak baitira.

Red Eléctrica de España (REE) taldeko presidente Jordi Sevillak hartuko du parte ‘Momento actual de España’ izeneko edizio berrian. Behatokia 2019ko otsailaren 5ean izango da, 14:00etan, Madrilgo Deusto Business Schoolen (Castelló 76).

Izena emateko

Informazio gehiago: