Open Day Executive MBA Blended

2016/11/26
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

• Zure lanbidean, egunez egun hartu behar badituzu erabakiak zure negozio edo departamentuaren esparrutik kanpo eta maila altuagoko erantzukizunak hartu nahi badituzu.
    • Baina zure denbora egokitu behar baduzu eta laneko bizitza eta profesionala bateragarri egin…

Deusto Business Schooleko Executive MBA Blended formazio esperientzia bikaina da, eta zure helburuak lortzeko tresna ezin hobea ere bai.
    Blended formatoan (erdipresentziala) online prestakuntza interaktiboa eta 3 aste presentzial, Madril, Paris (INSEAD) eta Nueva York-en (Fordham), konbinatu behar dira.

Gure EMBA Blended izango da, seguruenik, programa exekutibo berritzaileenetakoa, bai Espainian, bai nazioarte arloan. Eraldaketa Digitala, Big Data, Berrikuntza, Lehiakortasuna, Jasangarritasuna edo Agenda Globala, gaur egungo zuzendarien agendako gaiak dira eta gure programak eraginkortasunez tratatzen ditu.

Azaroaren 26an antolatu dugun Open Day-n programa ezagutzera gonbidatzen zaitugu, ekitaldia 9:30etik aurrera izango da Deusto Business Schoolen, Madrilen. Gainera, Berrikuntzari buruzko klase batean parte hartu ahal izango duzu, eta batez ere, zure profil eta itxaropenekin bat datorren jakin.

• 9:00-09:30: Ongietorria – kafea
    • 09:30-11:00: Deusto Business Schooleko  EMBA Blended-ari buruzko solasaldia. Hizlariak Borja López, Harreman Korporatiboen zuzendaria eta José Antonio Cano, EMBA Blended-eko zuzendari akademikoa.
    • 11:00-11:30:  Topaketa Alumnirekin eta Deusto Business School programetako parte hartzaileekin
    • 11:00 – 12:00: Etenaldia- Kafea
    • 12:00-13:30: Francisco González-Bree Berrikuntzako irakasleak Berrikuntzari buruzko Masterclass-a emango du.

Izen ematea: Open Day

Programari buruzko informazio gehiago