Deusto Business Alumni aurkeztuko dute Santanderren

2015/09/29
Sede la Obra Social de Caja Cantabria . Tantin, 25 – 39001 Santander – Cantabria

Deusto Business Alumnik gonbidatzen zaitu irailaren 29an, asteartea, Elkartearen aurkezpenera. Ekitaldia Caja Cantabriako Gizarte Ekintzako egoitzan (Tantín kalea, 25) izango da, Santanderren. Deusto Business Alumni – Alumni DBAko ordezkari modura egongo dira Agustín Garmendia, elkarteko lehendakaria, eta José San Blas, zuzendari nagusia. Elkartearen garapen prozesuaz eta aurreko lau alumnien fusioaz hitz egingo dute. Bukaeran aperitiboa egongo da elkarteko ordezkariekin zalantza eta iradokizunak partekatu ahal izateko.

Izena emateko…