Liburuaren aurkezpena: El nuevo consumidor Digital

2015/06/24
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Schoolek liburuaren aurkezpena egingo du: “El nuevo consumidor Digital” Angel Bonet, Juan José Delgado, Mónica Deza eta Rafael Fernándezena

Ekintzailea zara, marketinianoa, negozioa duzu eta zeure bezeroekin emozionalki konektatu nahi duzu arrakasta gehiago izateko? Liburua gaur egungo kontsumitzailearen buruaren barruan sartzen da, jakiteko nolako elkarreragina duen produktuekin, zerbitzuekin eta nola eta zer aukeratzen duen. Gaztelaniazko komunikazio eta marketineko aditurik onenek baliabide eta aholkuak aurkeztuko dituzte erosleen nortasunak ezagutzearen abantailak erabili eta haiekin konektatzeko.

Sare sozialek eta mundu digitalak zeure lagunik onenak izango dira bizitzen ari garen paradigma sozial berri honetan. Ongietorria iraultza digital berrira!

Gai horiek eta beste batzuk tratatuko dira ekainaren 24an Deusto Business Schoolen Madrilgo egoitzan aurkeztuko den liburuan.

Izena emateko

Informazio gehiago