Liburuaren aurkezpena: Crisis y Nueva Dirección Bancaria. Xabier Alkorta

2015/12/02
Icaza Auditorium. Hermanos Aguirre, 2 – 48014 Bilbao

Deusto Business Alumnik liburuaren aurkezpena antolatu du: Crisis y Nueva Dirección Bancaria, Xabier Alkortarena. Ekitaldian autorearekin batera egongo dira Agustín Garmendia, Deusto Business Alumniko presidentea, eta Guillermo Dorronsoro, Deusto Business Schooleko dekanoa. Liburuan hainbat arlo lantzen dira: ekonomia zikloak, nazioarteko finantza krisia, bankuen porrota, zuzendaritza praktikak, antolatutako edo erdi antolatutako berregituraketak, merkatuko eszenatoki berriak, lehiakortasuna eta erregulazioa eta Europako Banku Zentralak ikuskatzeko erantzukizuna hartzea, besteak beste. Gai horiek ikuspegi kritikotik lantzen ditu, horrelako gertaerak, azken hiru hamarkadatan, erakunde batzuetako zuzendaritzatik bizitzeko aukera izan duenaren ikuspegitik. Joko arau berriak eta zuzendaritza hobetu beharra dira eredu integral baten aurkezpena, zortzi sistematan garatua, eskaera berriei aurre egiteko, krisi ondorengo eszenatokian, aipamen berezia eginez bokazio soziala duten bankuei, Kutxabank esaterako, osatzen duten Kutxen jaraunsle, eta gure gizartean misio garrantzitsua duena. Amaieran, aperitiboa egongo da networking une bat partekatzeko parte hartzaileen artean.

Izena emateko…