Manuel Contheren Pensar con Arte liburuaren aurkezpena

2015/02/23
Icaza entzungela. Hermanos Aguirre, 2, 48014 Bilbao

Alumni La Comercialek topaketa bat antolatu du Manuel Contherekin, CNMVko presidente ohi eta Expansión eta Actualidad Económicako Aholku Batzordeko presidentearekin. Ekitaldian, argitaratu berri duen liburua, Pensar con Arte, aurkeztuko da. Lan horretan, hirurogei istorio entretenigarri harilkatzen ditu, artearen eta historiaren munduko pertsonaiak protagonista direlarik. Azeri eklektiko batek kirikino bati kontatzen dizkion alegi moralak kontatzen ditu, buruko zenbait erroreren kontra ohartarazten du, taldeak norbanakoarengan duen eragin ikaragarria gogorarazten du, eta ezbai moral eta politiko larri batzuk argitzen ditu. Autorearekin batera, Agustín Garmendia, Deusto Business Alumniko presidentea, egongo da. Joateko, izena eman behar da. Izena emateko egin klik hemen eta bete inprimakia.

Iruzkin bat