“Teoría del edredón” liburuaren aurkezpena

2023/09/18
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Edredoia zorro arin eta betegarria da, gramaje eta lodiera desberdinak dituena, ohea estaltzeko eta pertsonak hotzetik eta hezetasunetik babesteko erabiltzen da. Edredoiaren metaforaren bidez, hobeto uler dezakegu bizi garen mundua, bertako hiriak, lurraldeak, komunitateak eta pertsonak. Edredoia erabiltzeko dugun moduak desdoikuntzak eragiten ditu, hala nola paradigma zientifiko-teknologikoa planetan. Mundu izeneko edredoi horren erabilera azkarrak eta globalizatuak zailtasun handiak eragiten ditu ingurumenean, ekonomian, gizartean eta kulturan.

Eman izena

Deusto Cities Lab Katedrako zuzendari Roberto San Salvador del Valle «Teoría del edredón» liburua argitaratu du. Catarata argitaletxearen Ciudad 2030 bildumaren barruan egin duen bigarren saiakera da. Helburu du, mundua, hiriak eta komunitateak eraldatzen dituzten pertsonei buruz hausnartzea.