Bizitza profesionala luzatzea: senior talentua

2021/01/19
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Schoolen atsegin handiz gonbidatzen zaitugu seniorren talentuari buruzko jardunaldi interesgarri batera: besteren konturako lana, norberaren konturako lana, boluntariotza…  Gurekin izango dugu Elena Sanz MAPFREko Pertsonen eta Antolakuntzaren zuzendari nagusiarekin eta Ricardo Fisas Natura Bisséren Nazioarteko Dibisioko presidenteorde seniorrarekin batera, gaur egun bizi dugun krisi bikoitzean bizitza profesionala nola luzatu eta birbideratu azalduko dugu.  Digitalizazioaren azelerazioa, prozesuen automatizazioa eta COVID-19aren krisia batuta sortutako krisia.

Jardunaldiaren aurkezleak Iñaki Ortega Deusto Business Schooleko zuzendaria eta Alfonso Sanz Deusto Business Schooleko Trantsizio eta Garapen Profesionaleko Programako zuzendaria izango dira.

Ezarritako osasun neurriak zorrotz betez, ekitaldia Madrilgo Deusto Business Schoolen egoitzan izango da eta bertaratutakoen kopurua mugatua izango da.  Saioa ahalik eta ondoen hedatzeko, Deustuko Unibertsitatearen Youtubeko kanalean ere emango da.

Elena Sanz Isla

Ekonomia eta Enpresa Zientzietan lizentziaduna da Alcala de Henaresko Unibertsitatean, eta Salamancako Unibertsitate Pontifizioan Arrisku eta Aseguruen Kudeaketako unibertsitate masterra du.  1996an bere karrera profesionala hasi zuen MAPFREn, non, hainbat postu bete ondoren, 2019an Pertsona eta Antolaketako zuzendari nagusi izendatu zuten.

Ricardo Fisas

Ricardo Fisas Antropologian lizentziaduna da eta Emba Esade Business Schooletik.  Kataluniako Gobernuko Justizia Sailarentzat 7 urte baino gehiagoz antropologo gisa lan egin ondoren, 2002an Natura Bisseren Nazioarteko Dibisioaren jabekide eta presidenteorde senior bihurtu zen.

Zure inskripzioa onartu ondoren, Youtuberako esteka duen mezu elektroniko bat bidaliko dizugu.  Aurrez aurre joan nahi izanez gero, plaza berresteko deituko dizugu.

Argibide gehiagorako, hona dei egin:
miriam.gomez@deusto.es: 91 577 61 89

Hedabideentzako kontaktua: