Re-Think! Turbulencias, cisnes negros, cambio y disrupción. ¿Listos para re-pensarlo TODO?

2018/06/04
Colegio Oficial de Ingenieros Industriales de Bizkaia. Mazarredo Zumarkalea, 69, 48009 Bilbao

Iraultza digitalaren aroan bete-betean sarturik gaudela, esan dezakegu une historikoa bizitzen ari garela, gizateriaren historian mugarri izan diren une garrantzitsuenen parekoan gaude.

Aldaketen garai honetan egokitzeko gaitasuna ezinbesteko aktibo bihurtzen da erakunde guztientzat eta sormenarentzat.

Bikote hori (egokitzeko gaitasuna –berrikuntzaren bidezkoa- eta sormena), funtsezkoa dira “moldea haustsi” eta bereizteko, horrek markatzen du desberdintasun nagusia aurrera egiten duten enpresen eta anonimotasunean geratu edo desagertzen direnen artean.

Horrelakorik gerta ez dadin, gaur egungo erakundeek berritzea pentsatu behar dute, bai negozioaren produktu/zerbitzu, bai prozesu eta/edo ereduaren arloan, eta, horretarako, ezinbestekoa da trebetasun berriak garatzea eta eskuratzea, egoera berriari bermetasunez aurre egiteko eta desberdintasuna markatzeko balio handiko proposamenak sortzea.

Pentsamendu ireki eta malguagoa sustatzea da, zalantzarik gabe, gaur egun enpresek duten erronkarik handiena.

Izena emateko

Enric Segarra

Deusto Business Schooleko Berrikuntzako irakaslea da eta “keynote speaker” sormenaren eta berrikuntzaren esparruan. BBA eta MBA, ESADEn. Harvard Business Schooleko eta Stanford University-ko Hasso Plattner Institute for Design-eko tituluduna.

Lanbide profesionalari ekin zionetik, bateragarri egin ditu zuzendaritzako lana eta negozio eskoletako irakaskuntza. Irakasle bisitaria izan da Californiako PasadenakoArt Center College of Design-en (ACCD) (AEB) eta bertan garatu eta landu zuen Design Thinking metodologia.

Enric Segarra ¡Empresas Ganadoras! ¿Cuál es su Secreto?¿Cuáles sus Estrategias? liburuaren egilea da, eta kudeaketa eta zuzendaritzan espezializatutako dibulgazio artikulu asko idatzi ditu prentsarako eta aldizkarietarako.